قابل توجه خبرنگاران باوجدان و مدافع وطن و مردم زخمی ما
جمعی از جوانان جمعی از جوانان

هموطنان،

در هشتم ثور بود که تنظیم های ساخت ایران و پاکستان به کابل زیبا هجوم آوردند و مردم بیچاره ما را از سیاهی هفت ثور به تیره‌گی عمیقتر و خون و ویرانی سوق دادند. درحالیکه هنوز زخم های ناسور هشت ثور نخشکیده است، عاملان این فجایع باورنکردنی بازهم بر سرنوشت ما حاکم اند و این بار به امریکا و چهل کشور دیگر دلالی میکنند. اینان با وطنفروشان اتحاد کردند، جنایات خود را بخشودند، قاتلان هفتاد هزار کابلی را قهرمان نامیدند، جاده های غرقه به خون کابل را به نام پست ترین رهبران خود نامگذاری کردند و این روز شوم را منحیث "روز ملی" ثبت جنتری ما کردند. به این بسنده نکرده حال میخواهند جهالت پیشگان آدمخوار طالبی و گلبدینی را نیز در خوان چور و چپاول خود شامل سازند.

بس است! دیگر بازی با سرنوشت ملت عزادار و زجرکش شده ما بس است! دیگر نمیتوانیم ناظر استبداد و فساد و مزدوری حاکمان خاین باشیم! دیگر نمیتوانیم توهین به خون هموطنان معصوم ما را تماشاگر باشیم! دیگر نمیتوانیم آله دست کسانی قرار گیریم که زیر نام مذهب، قوم، زبان و ... بر گرده های ما سوار اند! ما دیگر نمیتوانیم چپاول سرمایه های ملی وطن خود را به دست جاسوسان امریکا، پاکستان، ایران و ... تحمل نماییم.
 

ما جمعی از جوانان افغانستان که وجدان و شرافت خود را در بدل دالر و مزدوری به ستم‌پیشگان و اشغالگران نفروخته‌ایم و سخت به مردم رنجدیده و وطن دوست داشتنی ما عشق میورزیم، با توسل به اعتراضات مدنی، حرکت های خیابانی، کمپاین های فیسبوکی و شیوه های دیگر، وطنفروشان را رسوا و ذلیل می‌سازیم. ما از سرنیزه مافیازادگان و سگان شکاری شان ترسی نداریم و قدم به قدم علیه اینان پیش خواهیم رفت.
 

ما از جوانان مبارز ایران، مصر، تونس، یمن، بحرین، هندوستان و دیگر کشور ها عقب نمی‌مانیم و روزی رسیدنیست که افغانستان را به کوره داغی برای آدمکشان، ستمگران، خاینان ملی و دست نشاندگان بیگانه تبدیل کنیم.
 

درحالیکه آدمکشان و ستمکاران به تجلیل روز سیاه هشتم ثور میپردازند، ما دیشب بخش های مختلف شهر کابل را با شعارهای ضد خونخواران هشت ثوری و هفت ثوری مزین ساختیم. ما تصاویر چلیپا خورده سیاف، گلبدین، قانونی، علومی، محقق، گلابزوی، ملاعمر، عبدالله، دوستم، خلیلی و دیگر پلیدان تاریخ خود را در هرگوشه شهر زخمی کابل نصب کرده‌ایم.

ما از خبرنگاران بیطرف، وطندوست و با شرافت تقاضا داریم که با تصویربرداری از این شعارها و عکسهای چلیپازده و پوشش خبری حرکت نمادین ما، به صف مردم ستمکش و دربدر ما بپیوندند.
 

مناطقی که این تصاویر و شعارها نصب اند: سرک تایمنی، لیسه مریم، سرک دوم پوهنتون، سپین کلی، خوشحال خان مینه، کارته نو،‌ احمدشاه بابا مینه، شهرنو،‌ قله فتح‌اله، کلوله پشته و غیره.

ما بازهم راه جوانان "بهار عربی" را در پیش گرفته آدمکشان و خاینان وطن زخمی خویش را به مصاف خواهیم طلبید.
 

 


afghanistan.struggling.youth@gmail.com


April 24th, 2012


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها